1. Egyéb

Karóra webáruház termékeire ugyanúgy érvényesíthető garanciális igény

Kérdés lehet számunkra: ha karóra webáruház kínálatából választunk terméket, vajon ugyanúgy érvényesíthető-e garanciális igényünk, amennyiben az szükséges? A válasz természetesen, igen. Ha ily’ módon vásárolunk karórát, a csomagban ugyanúgy megkapjuk az elmaradhatatlan garanciajegyet és a hozzá tartozó számlát. E kettő megléte szükséges garancia időn belül felmerült reklamációnk benyújtásához. Az órát a garancia jegyen feltüntetett szervizbe kell elküldenünk vagy elvinnünk. Ott jegyzőkönyvbe veszik az óránál felmerült problémát. Ha kényelmesebb számunkra, úgy a vásárlás helyére (webáruház címére) is eljuttathatjuk az órát. Ez esetben ők intézik a javíttatást a szervizzel. Van néhány karóra, mint például a Skagen órák, melyek szerkezetére a forgalmazó örök garanciát vállalt. Ezért is részesítik egyre többen előnyben ezt a márkát. Amellett, hogy nagyon elegáns órákról beszélünk, fenti szempont nagyot vet latba vásárlás esetén. A Jacques Lemans órák garanciális ideje két év. Ebben benne foglaltatik az elemcsere is. Fontos tudnunk, hogy garanciát csak gyártási hibából eredő problémára vállalnak a forgalmazók, használatból adódóra nem. Így érdemes nagyon vigyáznunk kedvenc óránkra, hiszen üvegkarcolódás, törés, bőr- vagy műanyag, illetőleg szilikon szíj elszakadása esetén nem tudjuk igénybe venni (csak díj ellenében) a garanciális javíttatást.